Holiday

Assalamualaikum..............
Entry kali ini aku akan cerita pasal Holiday dekat Sabah haritu.......

Banyak benda yang aku dapat tengok bila dekat sana. Permandangan dekat sana sumpah lawa gila :'D Macam-macam ada dekat sana and yeah memang tak boring bila pergi sana. Siapa nak pergi holiday tapi taktahu nak pergi mana aku syorkan baik pergi Sabah . 5 hari yang aku pergi haritu pun rasa tak cukup :')


Nie permandangan dari Resort yang aku stay.  See permandangan dia. Lawa gila :'D Orang kata kalau nak naik sana kena berperingkat. Maksudnya dia ada stage daripada bawah sampai atas dan akan stay satu malam dekat tengah2 Gunung tu. Aku zoom haritu guna camera dan nampak khemah dekat tengah2 Gunung tu. Memang awesome ah kan? Dekat resort nie pun dah sejuk gila tahap babun apatah lagi naik dekat atas tu . Sejuk dia macam dekat Cameron Highland . Lagi sejuk pun ada . Nak pergi lagi :'c

                               
Nie haritu melawat lembu :'D hahaha first time tengok lembu warna hitam putih. Selalunya tengok dalam tv je . Okay. Tapi time nie tak sempat nak tengok lembu nie keluarkan susu dia. Lagi setengah jam lagi baru boleh tengok. Tsk tsk tsk. Nak pergi lagi hahaha :'(

Photoshoot dekat sana pun ada. And this............


Thanks to my adik sebab tolong snapkan.........



No comments:

Post a Comment