Rindu



Assalamualaikum
Saya rindu dia . Dia adek saya satu-satunya . Kalau ada dia , hati saya sangat tenang dan happy buat selama-lamanya . Tapi dia? Dia tinggalkan saya dan menetap di asrama . Sebab mama saya bagi dia masuk asrama kerana dia nie malas nak buat kerja . Memang pemalas gila ah . Dia duduk dekat asrama tu boleh dia belajar berdikari . Kan? Dan sebab saya tak masuk asrama , saya nie rajin buat kerja . Takda lah pemalas macam dia . Kalaulah kau rajin dek , dah lama kita duduk rumah sama-sama . Takda lah aku bosan macam nie -.-

Cepat lah balik woii. Rindu gila nak mati separuh nyawa separuh hidup separuh mati.......Lu nak wa mati katak pe rindu lu nie? Ergh T.T Akhir kata penutup biaca , wa rindu lu angat-angat . Haiya . balik ah cepat :( Please....... Wa mohon..... *melutut* *bagi bunga* 

No comments:

Post a Comment