Bismillahirrahmanirrahim

Ya ALLAH , aku mohon kepadamu . Kau maafkan lah diriku  , maafkan lah atas perbuatan yang ku lakukan selama ini . Aku hanya insan biasa . Yang selalu leka dan yang selalu lemah atas dugaan dan cabaran yang kau berikan kepada diri hambamu ini YA ALLAH . Kau ampunilah dosa-dosa kedua ibu bapa ku , dosa-dosa keluargaku dan dosa semua umat Islam ini . Agar kau menempatkan semua hambamu ini ke dalam Syurga mu yang indah yakni yang kami selalu idam-idamkan dan selalu kami bayangkan . Kau jauhilah diriku daripada segala perkara-perkara yang boleh membuatkan diriku terjerumus ke dalam azab api nerakamu Ya ALLAH . Bagi lah petunjuk kepadaku dengan setiap perbuatan yang ku lakukan . Aku berserah kepadamu YA ALLAH . 
Kau lapangkan dadaku dengan menjawab segala peperiksaan yang ku duduki . Sesungguhnya kau maha Agung , maha adil dan maha segala-galanya . Kau tolonglah hambamu ini YA ALLAH dengan memperingati segalanya yang telah aku pelajari selama ini . Kepadamu aku memohon kepadamu aku meminta . Amin Ya Rabbal Alamin . . 


GOODLUCK FOR EXAM :)
Sincerely shida

1 comment: