Home-work


Assalamualaikum :)
Jumaat adalah penghulu segala hari . Hari jumaat hari kebesaran Islam bagi orang mukmin . Jumaat juga hari terakhir persekolahan pada setiap minggu . Tsk tsk . Ini fakta .
Bila cuti guru-guru mesti dan harus dan sememangnya wajib memberikan Homework kepada anak muridnya . Murid seperti saya memang suka buat homework . Terima kasih .

Bila sekolah nak cuti , bila cuti nak sekolah . Lumrah kehidupan namanya . Sama seperti saya juga :) Tapi sekolah ke cuti ke sama je kan ? Oh semestinya haha jadual harian kepada setiap murid :p

Saya budak sekolah dan saya form 4 . Bila cikgu explain dekat kelas yang Form 4 hampir kesemuanya subject perlu buat Essay , saya terasa macam nak pengsan . Ohmannn ! Essay weh . Nak objektif ! Objektif objektif ! Boleh main tembak-tembak lepastu main kejar-kejar . Aku kejar kau , kau lari taw haha --' Essay pun essay lah hehe ;)

So cuti nie saya spent time dengan homework sahaja ! Boleh kan ? Okay hehe :* Eh nak tahu tak ? Tadi saya buat bangunan tak runtuh haha bangga ! Masa subject LK tadi , saya buat betul hehe Terima kasih Cikgu Azwa sebab ajar budak LK :D Kiteorang cepat catch up bak kata Cikgu Azwa . Saya suka belajar LK . Kawan-kawan saya yang lain pun suka . Sebab bila Subject LK jee , semua bersemangat even subject tu sebelum balik ! weeeee

Ini fail saya !! Fail yang berada di samping saya , selalu bersama saya , selalu ada untuk saya ! Kami dah hidup bersama selama 3 tahun yeah :*


Sebab fail saya warna purple :
  • Saya suka warna purple , purple favourite warna saya
  • Purple favourite Justin Bieber jugak hihi
  • Purple cute !
  • Purple kachak !
  • Dan purple . . . . Purple . . . . And Purple . . . .
  • Iloveyou Purple :*

I love homework too very much ! -


Eh saya dapat good ! Haha memang bangga habis ah . Thanks Cikgu Mariam :*



Much love ,
Shida

1 comment:

  1. eh school life best ape.buat homework.hehehe.
    university life pening

    ReplyDelete