Jangan salahkan cinta


Assalamualaikum pembuka bicara :)

Terima kasih kerana membuatkan aku faham apa itu erti cinta .
Cinta tak kejam cuma manusia tak pandai menghargai cinta - Ombak Rindu .

Aku terpaku
Aku terasa kau untukku
Malam kau bawalah rinduku
Untuk dirinya yang jauh dariku
Ombak tolong sampaikan kepadanya yang aku rindu

Aku menangis bukan kerana aku sedih
Aku menangis bukan kerana aku benyeh
Aku menangis bukan kerana aku lemah
Tetapi aku menangis kerana aku tahu kau istimewa untukku

Hujan tolong bawa air mataku
Yang mengalir membasuh luka ku
Agar dia tahu ku terseksa
Tanpa cinta dia di hatiku

" Aku tak boleh hidup tanpa kau . Tolonglah "
Aku hanya insan biasa
Seorang wanita yang perlu dicintai dan mencintai
Kau amat penting dalam hidupku
Sangat penting

" Redha itu ikhlas , pasrah itu menyerah "
Sememangnya benar

Jodoh pertemuan ditangan yang di atas sana
Aku mampu berdoa dan terus berdoa
Agar kau menjadi milikku
Selamanya




No comments:

Post a Comment